خبرهای داغ:
فرمانده اسبق سپاه استان قزوین ؛

دین اسلام با منطق قوی از موضع قدرت و اقتدار اهل مذاکره است  

سردار آبنوش عنوان کرد: اسلام قوی ترین منطق را دارد و از موضع قدرت و اقتدار اهل مذاکره است. آنچه اسلام را عزت و قدرت می‌بخشد و تمام ظالمین را تسلیم می کند «ولایت» است.
کد خبر: ۹۵۰۶۶۰۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، سردار آبنوش فرمانده اسبق سپاه استان قزوین  در یادواره شهید حجازی که در آستان مقدس امامزاده سلطان سید محمد قزوین برگزار شد بیان کرد: قرآن کتابی جامع، کامل و پاسخگوی مسائل بشر است. اگر مفسر قرآن امامان معصوم و اوصیا الهی باشند، قرآن بشریت را به سرانجام خواهد رساند، اما چنانچه مفسر قران، فتنه گران باشند موجب انحراف جامعه بشری خواهد شد.

سردار آبنوش ادامه داد: خدای متعال خواندن سوره حمد در نماز های یومیه را واجب کرده زیرا منظور از نعمت در آیه اخر این سوره به تعبیر امام صادق(ع) «ولایت» است. ولایت مداری مولفه ای بسیار مهم است که در طول شبانه روز در نمازهای یومیه«سوره حمد» تکرار می شود و برای یادآوری در مسیر ولایت بودن است. قرآن با ولایت باعث عاقبت بخیری و نجات بخشی است.

جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)؛ در ادامه به تبیین مسأله ولایت پرداخت و افزود: ولایت کانون قدرت و نقطه تراکم عزت است. شیعیان زیر پرچم نایب برحق امام عصر(عج) کانون قدرت را یافته اند و یکی پس از دیگری قدرت های ظالم جهان را مضمحل می کنند.

وی اضافه کرد: اسلام قوی ترین منطق را دارد و اهل مذاکره است، اما از موضع قدرت و اقتدار. آنچه اسلام را عزت و قدرت می‌بخشد و تمام ظالمین را تسلیم می کند «ولایت» است.

سردار آبنوش در پایان عنوان کرد: وظیفه حفاظت از نظام جمهوری اسلامی ایران بر عهده پاسداران و بسیجیان است که رسالتی بسیار خطیر و بزرگ است، آنهم در فضایی که برخی مسئولین و کارکنان ادارات با تخطی از قانون و عدم مسئولیت پذیری باعث بدبینی مردم نسبت به نظام اسلامی می شوند. به توصیه مقام معظم رهبری، باید مطالبه گری کنید، در کمال ادب و با صلابت در برابر فساد اداری یا کم کاری که گاها با آن روبرو می شوید ایستادگی کنید. مسئولان هم باید به قوانین پایبند باشند تا مردم به نظام اسلامی امیدوار شوند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار